Autodesk Maya

Autodesk Maya - інструментальна система тривимірної графіки та комп'ютерної тривимірної анімації, що володіє також функціоналом потужного редактора тривимірної графіки. В даний час широко застосовується в кінематографії, телебаченні. В даний час існують як 32, так і 64-бітові версії Maya. (Останні релізи Maya доступні тільки для 64-бітових систем.)

можливості

Інструменти для створення персонажів і анімації

Програмний продукт Maya® дозволяє вирішувати складні виробничі завдання по створенню персонажів і цифрової анімації. Використовуйте потужні інтегровані 3D-інструменти в рамках налагодженої розширюється матриці процесу створення комп'ютерної графіки.

Паралельний розрахунок оснащення

Прискорення відтворення оснащення і маніпулювання нею за допомогою нової системи.

Деформатори Delta Mush

Результати деформації виходять більш наближеними до вихідної геометрії.

Інструменти для загальної анімації

Інструменти для роботи з анімацією по ключовим кадрам, процедурної та програмованої анімацією.

Створення персонажів з максимально природною зовнішністю

Виконання скіннінга, оснащення і позиціонування для ще більшої достовірності персонажів.

Повторне використання анімації

Повторне використання існуючих персонажів для економії часу.

Завдання послідовності кадрів

Швидке створення попередньої візуалізації та виробництво віртуальних фільмів.

Геодезичне зрощування вокселов

Виконання високоякісного скіннінга за менший час.

Покращені робочі процеси для розробки форм

Створення реалістичних оснасток персонажів за допомогою вдосконаленого робочого процесу.

Покращені можливості моделювання симетрії

Спрощене створення симетричних моделей.

Новий набір інструментів для створення скульптур

Ліпити моделі і змінювати їх форму стало ще зручніше.

Оптимізований інструментарій для повторного використання топології

Оптимізація робочих процесів для спрощення повторного використання топології.

Моделювання полігонів

Більш швидке і надійне моделювання

Підтримка OpenSubdiv

Збільшення продуктивності за допомогою інтерактивних робочих процесів.

Інструментарій для роботи з UV-текстурами

Створення поліпшених UV-текстур за менший час.

Моделювання та розбиття полігональних мереж

Створення та редагування мереж за допомогою інтуїтивно зрозумілого інструментарію.

Моделювання поверхонь

Створення математично гладких поверхонь.

UV-текстури, нормалізує обмін речовин і колірне кодування

Оптимізація створення і редагування UV-текстур.

Дізнатись ціну

Задати запитання