Поставка і Впровадження

Компанія «Інфотех», Авторизований реселлер Autodesk (VAR), пропонує поставку та впровадження рішень САПР для реалізації проектів комплексної автоматизації проектно-конструкторської діяльності підприємств в різних областях. Завдяки багаторічному досвіду і наявності кваліфікованих фахівців наша компанія успішно здійснює підбір, постачання, впровадження та технічну підтримку ліцензійного програмного забезпечення.

Етапи поставки та впровадження:

  1. Вибір програмного забезпечення. Замовник, виходячи з поставлених перед ним практичних завдань, визначається з переліком необхідних програмних продуктів. У разі, якщо йому не вистачає інформації про можливості того чи іншого продукту, Замовник має можливість отримати безкоштовну презентацію з ємним оглядом необхідного продукту.
  2. За кожним клієнтом закріплюється персональний фахівець. Він надасть Вам сприяння у погодженні конфігурації програмного забезпечення (номенклатура і кількість робочих місць), а також буде допомагати на всіх етапах придбання ПЗ.
  3. Укладення договору на поставку, після чого виставляється рахунок. Якщо Ви замовляєте програмне забезпечення як юридична особа (організація), то для виписки Рахунку і / або підготовки Договору, а також для оформлення документів на відвантаження (Накладна і / або Акт, Рахунок-Фактура) буде потрібно інформація про Вашу організацію :
  • Найменування організації / індивідуального підприємця (повне та скорочене),
  • ІПН,
  • ОКПО,
  • Юридичний Адреса (з зазначенням поштового індексу),
  • Фактична адреса (із зазначенням поштового індексу), якщо він відрізняється від Юридичного Адреси,
  • Прізвище, ім'я, по батькові, посаду Керівника організації (повністю) і на підставі чого він діє (Статут, Довіреність, і т.п.),
  • Розрахунковий рахунок,банк

Якщо Ви оформляєте покупку як фізична особа, то для виписки Квитанції і оформлення документів на відвантаження досить вказати тільки:

  • Прізвище, ім'я, по батькові (повністю),
  • Адреса реєстрації за місцем проживання

4. Оплата і відвантаження програмного забезпечення. На підставі 100% оплати проводиться відвантаження програмного забезпечення. Доставка здійснюється безкоштовно по території України, від 10-ти до 22-х робочих днів компанією-перевізником «Нова пошта». На етапі відвантаження Ви отримуєте оригінали всіх документів. Після отримання Вами програмного забезпечення необхідно повернути нам один екземпляр підписаних Вашої Стороною оригіналів Договору / Акта / Накладний.ТОВ «Інфотех» надає повний цикл послуг по впровадженню програмного забезпечення, консалтингу, технічної підтримки і навчання.